Idag är en ny dag med nya spännande upptäckter!!!:)

Vilket väder det är idag!:D Hade egentligen tänkt att gå ut och träna lite nu på morgonen, men det har hänt något med min högerhand så jag vill inte anstränga den för mycket med att hoppa hopprep!:) Det får vänta till imorgon eller så åker jag till gymmet då!:) Antingen är det en sena eller en nerv som sitter i kläm, försöker knäcka rätt det men det går inte. Kan inte riktigt stödja mig på den eller lyft tunga saker med den!:) MÄRKLIG hand!:D

Födelsedagspresenter skall fixas och mormor firas!:D
Ikväll är det dags för U21-EM Sverige-Serbien! Det skall jag inte missa. Förr var jag inte alls intresserad av fotboll eller bollsporter överhuvudtaget, men det är faktiskt ganska kul och spännande att titta på. Bara jag själv slipper spela så är fotboll helt okej!:D


                                            
                                                                     Bild hämtad från goggle, sökord: fotboll

Kommentarer
Postat av: matilda

Allt bra med dig idag? :D

2009-06-23 @ 14:44:10
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0