Nu är jag hemma!:D

Sista riktiga skoldagen idag! Det var verkligen en riktig skoldag för oss, många klasser är lediga och har varit i  flera dagar, eller så har de endast haft en timmes lektion, men......

..... Vi hade lektion från 9:00 till 9:30 där vi endast fick reda på vårt biologibetyg, efter det hade jag hål till 13:50 då vi hade matte och slutade inte förrän klockan 16:00!

Nu ska jag skriva klart min laborationsrapport i kemi som ska lämnas in till midsommar. Ja, ni läste rätt. MIDSOMMAR, då vi har sommarlov. 


                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va'?

Midsommar?

Hur dumma är de lärarna?

Synd om dig och dina kompisar va'?

2009-06-10 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0