Stockholm till hösten!:D

Mamma kom någon dag innan skolavslutningen med ett kuvert till mig när vi satt och fikade och sa att det var både för all prestation med skolan och för att ha något roligt att se framemot. Jag öppnade kuvertet och blev helt överlycklig!:D Vi ska nämligen upp till Stockholm på höstlovet och se High School musical med Kevin Borg. Jag gillar verkligen Kevin, han är så charmig och otroligt duktig sångare och dansare. I musikalen medverkar även väldigt duktiga dansare och några har varit elitgymnaster. Det är dessutom så att jag aldrig har varit i Stockholm och det ska bli så himla kul att få komma dit. Vi hade tänkt åka upp den dagen jag fyller år som är en lördag och kanske åka hem på måndag natt så det blir en weekend där uppe. Det ska bli så himla mysigt, bara jag och mamma!:D

Vi ska se musikalen och även kolla på slottet och andra trevliga saker. Har ni några förslag på vad man kan upptäcka så får ni gärna skriva de till mig. :D

Detta är verkligen något som jag ser framemot. Det hade inte kunnat bli bättre. Hösten kommer inte bli så tung i skolan heller eftersom jag har detta framför mig!:D  

Jag älskar min mamma något enormt, inte bara för detta utan för allt hon gör för mig och så mycket som hon ställer upp för mig. Hon stöttar mig i alla lägen, tunga som roliga stunder. Vi hjälps åt med allt och pratar om allt med varandra. Vi är otroligt lika oavsett vad det gäller. Både till utseende och i sinnet. Vi tycker likadant om saker och ting och..... Ja, vi är lika oavsett vad det gäller!!!!!:D
Vi står varandra väldigt nära vilket jag är väldigt glad över!!!
Jag är så lyckligt lottad!!!!!!!!:) Helt underbart!!!!


                                     

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Mitt motto är: "Ingenting är omöjligt - allt är upp till en själv!"

2009-06-21 @ 00:42:10
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Agek



En positiv och ambitiös tjej som njuter av gymnasietiden samtidigt som hon smider planer för framtiden. Har tröttnat på svenska avundsjukan och "lagom är bäst"-attityden och vägrar att bli, för att citera Kent, "som dom andra". Pluggar mot sitt IB-diplom och försöker att kolla igenom sin garderob då och då. Enjoy!

2009-06-21 @ 13:35:22
URL: http://agek.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Så kan det vara :)

2009-06-21 @ 19:24:37
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Planen framöver är tävlingar i Italien och Frankrike!

2009-06-21 @ 19:38:31
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lucky you

Njut av livet medans du kan

Hej

2009-06-21 @ 19:51:37
Postat av: Agek - vem bär den bäst?

Jag går i Malmö...på Malmö Borgarskola, vi är Sveriges största IB skola :D

Jag har försökt att välja bort så många naturämnen som möjligt så man kan säga att jag läser med samhällsinriktning :)

Går du vanlig natur eller IBnatur? :D

2009-06-21 @ 23:01:55
URL: http://agek.blogg.se/
Postat av: Agek - vem bär den bäst?

Vem bär den bäst-tävling i min blogg! Yttra din åsikt så är du med i utlottningen av en länkning!

Jag bangar inte, gör du? :D

/ Agek

2009-06-21 @ 23:02:02
URL: http://agek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0