Onsdag var det väl idag va???

Redan kvart över åtta i morse höll jag på att somna. Vi hade lektion dessutom en intressant lektion eftersom vi hade biologi, men jag var så trött så mina ögon orkade inte hållas uppe. Tröttheten blev värre under dagen och dessutom fick jag brinnande huvudvärk som fortfarande sitter i. Känner mig inte särskilt pigg, har åkt på en förkylning förmodligen.

Jag hade ingen aning om vad det var för veckodag. Har trott hela dagen att det var tisdag men det var visst inte rätt fick jag höra!
Jag och min hjärna har inte varit så bra vänner denna dag!

Skolan är inte så super rolig för tillfället heller. Det är mycket roligare och göra en massa andra saker såsom till exempel träna, bara ta det lugnt etc. Men finns den tiden...? Svar: NEJ! Hela tiden finns saker som ska produceras. 
Hoppas man snart finner glädjen igen när det gäller studierna...!

Nu får jag ta och bädda ner mig i min varma säng. Det blir nog bara en halv dag för mig imorgon. 

Godnatt!

                                                                  

Kommentarer
Postat av: josefin

jadu, sjuk är man. Harvlat i snart två veckor men det funkar ju inte:/ Jag har inte kräkt ller ngt sånt och det börjar faktiskt bli bättre. Hoppas jag blir frisk nu snart. hur mår du annars? kram

2009-03-11 @ 12:31:59
URL: http://josefinbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0