Nu väntar en lång vecka!

Tyvärr har denna skolvecka hela fem skoldagar. Men om man tänker positivt så är det bara 15 skoldagar kvar för min del, det är en del som skall hinnas med innan. Ett biologiprov, ett svenskprov (litteraturhistoria), ett slutprov i kemi, en exkursionrapport i biologi, en svenskbok (teaterpjäs) som skall läsas.

Till sommaren blir det att bara ta det lugnt och ta varje dag som de kommer. Det blir första sommaren på flera år som jag inte har något inplanerat. Tidigare har det varit läger, både med träning, konfirmation och ledarutbildning.

Men jag kommer säkert lyckas fylla hela denna sommaren med en massa roligheter och spännande äventyr!:D

                                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack :D

Jodå, har bara tagit bort de under headern, de finns kvar i menyn :) och bloglovin ikonen finns kvar under min profilbild ;)

2009-05-27 @ 19:38:36
Postat av: Anonym

Härligt:-P

2009-05-27 @ 19:57:17
Postat av: mimmi

oh kom igen Mathilda! vi klarar de sista två veckorna nuu!! plugga plugga plugga!! haha :P



sen är det sommarlov och då ska vi ha skit mycket kul!

Jag ska däremot på ledarutbildning och träna och sommarjobba och hålla i pass och hela midivippen men tid till kompisar, DET kommer jag ha :D

2009-05-27 @ 22:53:15
URL: http://mimmismriko.blogg.se/
Postat av: Li

Hejsan Mathilda,

Vad fin blogg du har =)

Kram Li

2009-06-09 @ 21:37:14
URL: http://li-amadeus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0