Kvart över tolv var det idag!:D

Att få sluta tolv varje torsdag fram till mars är helt underbart!:D Dessutom har jag en jättehärlig fredag, framförallt imorgon!:D Poolparty mellan nio och elva, frukost vid bassängen och efter det så ska jag ha spinning med idrotten. På eftermiddagen blir det fika med några vänner!

Idag har jag både gått i stan för att försöka finna en bikini men det fanns inte någonstans. Okej, jag vet att det är november månad, men det är faktiskt många som åker på semester och dessutom så är faktiskt badhuset öppet året om så det är inte jättemärkligt om man vill köpa bikini vid den här tiden på året.

Efter att jag sprungit rundor i affärerna så gick jag in om på Signum och städade så att det också blev gjort.:) Nu får det väl bli att plugga lite, kan nog behövas tror jag.:)

Ha en härlig kväll och fredag!:)


Kommentarer
Postat av: mimmi

bikini haha du är för rolig! Finns det ens en liten bikini i någon affär just nu? :)



Ha en fin helg!

2009-11-27 @ 15:14:16
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0