Mår jag bättre?...svar: NEJ!!!!

Imorse när jag skulle äta frukost kunde jag inte äta. Tärnade upp lite melon och hällde upp lite vaniljyoghurt. Precis när jag satte mig vid bordet höll jag på att svimma så jag fick lägga mig på soffan. Efter en stund på soffan skulle jag försöka äta lite. Hann inte äta mer än två melonbitar innan jag var nära på att svimma igen, så jag lade mig på golvet. Detta upprepade jag tre gånger och jag lyckades bara få i mig melonen. Därefter fick jag ligga på soffan och medan mamma var i stan och köpte mat till Sessan så underhöll mormor mig, (ifall jag skulle svimma så va det ju bra om någon var här hemma). Vid tre-tiden lyckades jag få i mig yoghurten och efter detta väntade sängen och TV:n.

Nu tittar jag på Tv igen efter att ha ätit middag.
Imorgon stannar jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0