Nya funderingar....

Är snart helt återställ. Fortfarande förkyld och känner mig ansträngd emellanåt, men annars är det bra!

Min nya lilla fundering är att börja med aerobicen till våren!:) Har blivit väldigt sugen och mina funderingar är starka! Har tidigare sagt att någon gång så börjar jag kanske igen och jag känner att nu är det dags. :) Det kom sig av att jag såg en bild på mig själv, ett CD-omslag som denna tanke slog mig. Måste bara finna tid att göra en rutin för det känns som att det krävs om jag vill kunna utvecklas och kanske börja tävla igen. Får helt enkelt sätta Mimmi i hårt arbete:P

Nä, skämt o sido, men till 90-95% är jag säker på att jag börjar till våren!:D

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp och plugga fysik imorgon!:D
Godnatt!




                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0