Nya funderingar...igen...

Jag vill börja på Aerobicen redan nu men jag vet inte om det är lönt i och med att terminen snart är slut och jag vet inte heller om det är okej att börja nu. Skulle det inte vara möjligt att börja nu så får jag väl vänta till efter jul! men men...vi får se....

Däremot så blir det nog lite svårt att börja denna vecka för jag har ganska mycket att göra. Har en hel del i svenska som skall göras och det kommer fylla min tid. Men till helgen händer en massa roliga saker:D Både naturfest och tjejmiddag hos Josefin!:) HÄRLIGT!:D

Godnatt med er! Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon och plugga innan jag beger mig till skolan. Börjar i och för sig inte förrän halv 11, men kvart över nio bär det av till bussen!:D


                              


Kommentarer
Postat av: mimmi

kom och träna för fan din tolle! :D



<3

2009-11-17 @ 21:50:45
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0