Nytt schema snart!:D

Nytt schema ska vi få och det blir inte dåligt det heller om jag jämför med vad jag har haft tidigare.

Måndag: 8.15-15.00
Tisdag: 8.15-15.00
Onsdag: 8.15-13.45 (jag har även ca 1,5 timmars hål)
Torsdag:8.15-12.15   :D:D:D:D:D
Fredag: 9.50-13.40 (samma som vi har nu!):D

Detta schemat är inte så dåligt tycker jag, men det är ändå två timmar sämre än vad jag har nu!:D Men jag kan inte klaga!:D

Fysikprovet igår gick hyfsat hoppas jag. det var indelat i G-, VG-, och MVG-del så fick vi välja vilken del vi ville göra. Hann man göra fler delar så var det ju bra.

På fredag får jag skriva matteprovet som jag missade förra veckan. Det är faktiskt riktigt härligt att skriva prov på fredagar för då kan man fira helg med gott samvete!:P

Har en del att göra denna vecka och nästa men det är mest för att jag vill ha så mycket som möjligt klart till nästa fredag då vi bytar schema!:D

Ha en skön kväll. Nu får jag spåna lite på svenskan...:D


                                  


Kommentarer
Postat av: mimmi

jag tycker schemat låter schysst faktiskt! :)

Hoppas du trivs jätte mycket, glad för din hälsas skull att du byta!

Själv har jag suttit och skrivit en krönika på två sidor om dagens ihjälstressade ungdomar, väldigt nöjd med den. Lägger ut den på bloggen sen ;)



Kram Mimmi

2009-11-10 @ 22:07:58
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: mimmi

Då hade du för tillfället med alla dina läxor varit ett bra exempel i min krönika ;) borde nästan publicera din kommentar ! :P



Du klarar det, tänker på dig !!



kramar

2009-11-11 @ 16:57:54
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0