Så mycket jag har hunnit göra idag och mer väntar...

Vaknade halv 9 imorse av väckarklockan för att vara på jobbet kl 10. Jobbade lite (en halvtimme), därefter gick jag i stan och väntade på bussen. Halv 12 kom jag hem igen för att dra igång med studierna. Har suttit med fysik tills nu, det är inget roligt ämne men tydligen så är det viktigt för det krävs på många utbildningar och det ingår i NV-programmet så det är bara att acceptera!:)
Nu blir det att läsa lite i engelskboken och sedan göra mig i ordning inför fest hos Eléna ikväll! Ska bli jätteroligt!:)

Hoppas ni alla får en lika rolig fortsatt lördag!:D

Kommentarer
Postat av: mimmi

hade du kul igår hos Elena? :)



kram

2009-11-29 @ 10:44:40
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0