Sjukstuga!

Har åkt på en fökylning. Jag har alltid sådan otur att jag lyckas bli förkyld inför matteprov. Det kittlas i halsen samtidigt som det river, fryser och är varm omvartannat. Har bara lite feber, 37,2 i temperatur, men jag har normalt 36,4, i natt var det nere på 36,2. Blir väl att leta fram svininfluensasymptomen för att se hur det utvecklas.

Jag borde plugga men orkar inte. Har matteprov på torsdag och fysikprov på måndag. Efter det måste jag ta igen svenskan. Men  men, det är då det. Får föröska plugga lite matte idag. Problemet är att jag inte kan stanna hemma imorgon för jag behöver hjälp med matten. Tycker annars inte om att gå till skolan när jag är sjuk för jag blir irriterad på alla andra som kommer dit och är sjuka och därmed riskerar att smitta hela klassen. Men får se hur det hela blir.

Fryser rejält nu.....


Kommentarer
Postat av: mimmi

Tack själv Mathilda! Tack för att du kom, tack för det sjukt snygga armbandet! Ni gjorde mitt 18 års firande till det bästa i mitt liv :D TACK!



Hoppas inte det blir värre med halsen och allt! Jag förstår att du fryser!! Krya på dig! Smsa mig om en dag i veckan då ni vill ta en fika och bara småsnacka lite :)



Kram kram

2009-11-02 @ 15:45:12
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0