Två otroligt effektiva dagar!

Igår kom jag till skolan redan klockan åtta för att skriva ett matteprov som jag missat. Det gick nog ganska bra om man jämför med känslan som jag har haft efter tidigare matteprov. Vår engelsklektion var iställd och på idrotten skulle vissa gymma och andra på spinning. Eftersom att jag ska spinna nästa gång så blev det gym för mig. Jag ordnade det så bra för mig att jag frågade om jag kunde träna på Oasen istället och det gick jättebra!:D Så blev det. När träningen var avklarad bar det av till Signum för att städa och tjäna lite pengar som aldrig är fel att ha. Vid halv fem mötte jag upp Martina, mimmi, Hanna  och Ebba på Systrar och bönor.

Idag kom jag inte igång med studierna förrän vid ett-tiden men ändå har jag hunnit med väldigt mycket. Matteuppgifter, ett engelskhäfte med olika uppgifter som ska lämnas in och betygsättas (vilket jag hade glömt bort, så det var tur att lektionen var iställd i fredags:P) och nu håller jag på med lite svenska som jag ska ta igen. det handlar om inre monolog just nu, några uppgifter och även en egen inre monolog som ska skrivas. Ett förslag var "en stressad elev i slutet av en termin" känns som att det är något som passar mig perfekt!:D

Imorgon blir det också studier för min del. Vill ha klart allt innan torsdag, det har jag bestämt mig för!:D

På fredag är vi lediga och på kvällen är det naturfest!:D Ska bli super kul!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0