Disponibel dag!:D

Imorgon är jag ledig!:D HÄRLIGT! Det är en såkallad disponibel dag som är ungefär som en studiedag. Det är en dag då man kan skriva prov om man varit sjuk vid det ordinarie provtillfället eller om man behöver göra omprov.
På fredag är jag i skolan endast 3,5 timmar. Då har jag en timmes engelska och en timme och 20 minuters idrott. Den andra tiden är lunch!:D På eftermiddagen går jag ner om i stan och fikar och träffar Hanna och Eléna med flera.:D

Imorgon skall jag plugga litegrann och jobba lite.:)

Nu väntar en runda med mamma och sessan!:D

Ha en skön kväll och morgondag!:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tjabba!! :D

Har du tips om något du vill att jag ska skriva om eller är det något du undrar så skicka iväg en kommentar så ska jag skriva inlägg om det! Det får handla om träning, elitidrottslivet och ja.. nästan vad som helst!

Hoppas du har en awesome torsdag!

//The road cyclist

2009-10-15 @ 15:49:17
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Matilda

För att lyckas måste man verkligen vilja lyckas.

Det handlar om att ge sig sjutton på att klara det helt enkelt. Men även att aldrig glömma att andas.

För mig handlar det om att dela upp livet i två delar, ena delen så är jag idrottare och andra delen är jag privatperson.



För att lyckas så ska man kötta, köra och kämpa!

2009-10-17 @ 13:56:47
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Har du några kuliga planer inför idag? :)



Om inte, klura gärna på vad du vill läsa om på min blogg! Vill du läsa mer om träning, motivation, privatliv... eller har du något annat förslag?

Kommer du på något, så skicka gärna en kommentar så ska jag försöka fixa ett inlägg om det!



Tack för din hjälp!



//Matilda, The Road Cyclist.

2009-10-17 @ 13:57:08
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jadu, vad man kan göra... kolla in Södermalm om du vill shoppa!

Annars är Tekniska Museet väldigt kul som är värt att besöka.

Om du vill käka så finns det grym pasta och pizza på Vapiano nere på Stureplan :)

2009-10-19 @ 09:35:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0