En häääärlig, underbar helg!:D

Har ingenting att göra i helgen. Imorgon skall vi ha kustvandring på Idrotten, vilket innebär att vi skall gå från Böste till Dalabadet. Hoppas på fint väder då!:) Kommer tillbaka till skolan till halv ett, då kommer jag hjälpa Hanna och Eléna med undersökningen i Mikrobiologi. Därefter skall jag och Hanna baka till hennes fest på lördag. Kommer åka in tidigare på eftermiddagen på lördag för att hjälpa henne inför festen eftersom att hon har en hel del att stå i. På söndag vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på, men jag kommer säkert komma på något roligt att göra!:D


                                         

                                                             En härlig sommarkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0