Otroligt trött efter en jobbig vecka!

Dagarna är långa, läxorna är många. Så är det. Jag har för mycket att göra för att jag ska kunna hinna med det på den tid jag har över när jag slutat skolan. Vem orkar plugga när man kommer hem halv fem efter att ha varit i skolan i åtta timmar? Inte jag ivarjefall. Har kemiprov i kemi B på tre kapitel på tisdag och det måste pluggas in i helgen, 40 uppgifter matte kvar att göra till måndag och ett svenskreportage som egentligen skulle lämnas in idag på lektionen men vi får skicka in det söndagkväll också. Sedan har jag en svenskbok (bänkbok som man hade när man var yngre) som alltid ligger och väntar på mig.

För övrigt har jag:
Vecka 39: matteprov i matte C som väntar och en uppsats i engelska B. 
Vecka 40: Franskprov i franska steg 4.
Vecka 41: spanskprov (måste repetera hela steg 1,för det var ett år sedan jag läste det och nu har jag börjat med steg 2). Även andra kemiprovet.
Vecka 42: har jag ett grammatik test i engelska och ett mikrobiologiprov på sju kapitel, vetenskaplig uppsats i svenska. 
Vecka 43: matteprov igen, och en redovisning i engelska.
Vecka 44: LOOOV
Vecka 45: svenskprov
Vecka 46: tredje kemiprovet
Vecka 47: andra spanskprovet, dead-line för bänkboken i svenska.
Vecka 48: tredje matteprovet
Vecka 49: Svenskprov.
Vecka 50: Slutprov i matte C och eget arbete inför muntlig redovisning i spanska, räknas lika högt som skriftligt prov. Det ska vara fem minuter långt.
Vecka 51: Muntgligt prov i spanska (redovisning)
Vecka 52: Fjärde och sista provet i kemi, kapitel 8-9-(10).

Så jag har helt enkelt inga problem med att hitta sysselsättning under denna höst och vinter, det är skolan väldigt duktiga att finna till mig!:D

Ha en skön lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0