Effektivitet och lite mindre roliga upptäckter...

Uppe tidigt för att sätta mig en stund med matten... har saknat den sååååå..... (ironi på höööög nivå). Träning halv 12 till halv 2 blev det. Tävling till helgen, ska bli kul kul!:) Nu blir det en timmes plugg till och därefter försöka göra sig lite snygg för ikväll ska vi bort!:)

Igår blev det en runda till stan, trevligt sällskap men tråkiga upptäckter. Har insett att min kropp har förändrats, det sägs att jag blivit lite äldre och därmed lite andra former... lite extra här och lite extra där som jag inte haft tidigare. Förmodligen och förhoppningsvis är det bara jag själv som ser förändringarna men fruktansvärt tråkigt är det när man nästan måste gå upp en storlek eller ligger mellan två storlekar! Tidigare fick jag gå ner i storlek, det var kanske inte så bra det heller men jag såg det inte som något tråkigt då... snarare tvärtom! 

Även fruktansvärt hemskt att stå i en provhytt och pröva bikini... blek och förändrad kropp medförde att det inte blev någon bikini överhuvudtaget!!!!! Ett par vita jeanspirat fick inte heller följa med hem... snyggt var det inte!

Nu blir det lite mera matte!:D

Kommentarer
Postat av: mimmi

vi kan plugga ihjäl oss tillsammans! Fy fan vad jag är trött, vill bara sova! fast jag slipper i för sig att plugga matte haha! Ses ikväll :)

2010-04-12 @ 14:05:20
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0