Kanske en favorit i repris!:D

Om vi har tur så kommer vi till Italien i sommar på läger, dock så är jag och Mimmi lite för gamla men om där är platser över så får vi förhoppningsvis!:D Ett läger som är så otroligt roligt och lärorikt! Hoppas verkligen att detta blir av!:D Var där 2008 på samma ställe och var supernöjd!:)

Den här veckan väntar mycket plugg. Fick tillbaka ett arbete i Historia idag som handlade om att jämföra det nazistiska Tyskland med det stalinistiska Sovjetunionen! Resultatet blev jag väldigt nöjd med. Trodde verkligen inte att det skulle gå så bra som det gjorde!:D Så är riktigt glad!:D

Nu får jag sätta mig och plugga in idrotten till provet på fredag!:D

Ha det så bra!:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0