Lugn dag måste jag säga!:)

Började halv 11 som alla torsdagar!:) Sov därmed till klockan åtta vilket var suuuuperhärligt!:D Två timmar historia och någon timmes matte stod på schemat, ganska så lugnt faktiskt! Förutom att jag har kommit till det stadiet i matten när jag lyckas få fel på varenda uppgift. När man väl lyckas få rätt tittar man en extra gång i facit så att man är säker på att man inte tittat på fel uppgift tidigare!:D Helt enkelt så tycker jag inte att det är så väldigt enkelt!:) Många formler och regler snurrar runt i hjärnan!

En lugn eftermiddag/kväll är det idag. Ska göra lite matte till eftersom att det är prov på onsdag!:D Får träna lite också, kanske lite poweryoga och mag-/ryggövningar...!:)

Imorgon är det fredag IGEN!:D Helt otroligt så fort veckorna går. Blir nog stan som vanligt!:D
Dessutom ska vi skjuta på idrotten, spännande!:D


Kommentarer
Postat av: mimmi

jag kommer inte inte idag Mathilda, jag ska plugga geografi och hjälpa Johanna med hennes rutin inför SM!



Men du får hälsa alla så gott, saknar er! :)

2010-04-09 @ 08:28:37
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0