Söndagsmys!:P

Halva förmiddagen tillbringade jag framför tvn! Mycket skulle jag se som jag inte fick sett igår. Bland annat "Jakten på Julia" och "Körslaget". Resten av eftermiddagen blev det fysikböckerna igen. Börjar närma sig provet.... o ja.... det är bara att konstatera! Fysik är inte riktigt min grej än... det kanske blir som med matten att jag kommer in i det mer och mer med tiden, men det går ganska trögt än så länge:P Fick även skrivit klart svensktalet... nu ska allt bara tryckas in i hjärnan också...memorera memorera memorera!!!!:D:D:D

Imorgon väntar tvåtimmars träning! Många armar ska göras. Snart dags för tävling igen! Endast två veckor och jag har mer än halva rutinen kvar att göra armat till. Tiden går för fort helt enkelt.

Har fått sett den tredje Karate Kid filmen ikväll, det blir nog att köpa den fjärde ganska snart.:)

Nä, nu blir det att sova en stund för att sedan stiga upp och äta en rejäl frukost och bege sig till träningen!

Just det här med att äta, det är min grej.... jag äter konstant!!!:D:D fattar inte hur det har blivit så. Så fort jag och Hanna är iväg så lyckas vi börja tänka på mat och har koll på exakta priser på alla café vi varit på etcetera! Jag hinner knappt svälja frukosten innan jag börjar tänka på nästa mål mat! Helt otroligt! Tur att jag tränar så mycket som jag gör så att jag slipper känna ångest!:) Det kan ju också vara så att det är all träning som gör att mina tankar faller på mat hela tiden!:D

Godnatt allihopa!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0