Valborg imorgon!:)

Trots att jag är lite sjuk så stoppar det inte mig från att fira Valborg. Vi tänkte gå ut och äta och därefter promenera mot Dalabadet längs stranden!:) Förmodligen bär det av hem till mig efter det. Ganska så lugn kväll!:)

Var i skolan idag, hade engelskt nationellt och det kunde jag ju inte missa. Ganska så simpelt upplägg av provet eftersom vi dessutom fick materiel till att förbereda oss!:) Hoppas på att det gick bra!:D

Fick tillbaka mitt matteprov också idag och jag fick dubbelt så många poäng än vad jag räknat med:P Haha!:D

Nu blir det snart att bege sig till träningen för att dela ut några lappar angående sommarträning som jag ska hålla i på Dalabadet!

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0