En dag i Malmö!

Är i behov av en ny väska att ha alla trevliga böcker i som jag lär gå runt och bära på i flera timmar om dagen och även en kalender kanske är bra. Jag och Hanna har kommit på att ju mindre kalender man har desto färre prov och läxor kan man ha. Alltså, många som arbetar och ska boka in möten etc så säger de ofta: "tyvärr, jag kan inte den här veckan, denna vecka är full". Om vi säger detta i skolan när det gäller att lägga in prov med mera så får vi oftast till svar från läraren (detta är oavsett vilken skola man går på, alltså generellt i skolans värld): "jodå, jag tror nog att vi kan trycka in detta också, det är inte så stort!":D Ganska komiskt faktiskt:P haha:P Alla som vistas i skolmiljö fåstår nog vad jag menar. Men jag funderar på att göra allt som står i min makt och därmed köpa en liten kalender:P haha:P

Jag hittade en väska, men när jag såg priset så var den inte lika intressant längre. Känns lite onödigt att köpa en väska på 1200 kronor när tråkiga böcker ska vistas i den:P

Vi hamnade på Jensens böfhus vilket var supergott!:D

Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Lite komiskt faktiskt :P Om det blir någon träning imorgon så kommer jag inte för jag ska få massage imorgon !



Ha det toppen Mathilda!

2010-08-04 @ 21:43:45
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0