Första dagen i serveringen slutade på akuten...

Nä, det är inte så allvarligt som det låter men det var så det blev. Var superglad hela dagen för det är så sjukt kul att servera!:D När klockan var ungefär sex så skulle jag göra i ordningen ett drickbord. Det skall vara mycket frukt i glasen så jag skulle skära en citronskiva. Istället för att kniven går igenom citronen så går den rakt in i mitt finger.... jag slant alltså. Det blödde som bara den och slutade inte igen.... det blev ett ganska djupt hack. Denise rådde mig till att åka upp på akuten så mamma kom och hämtade mig. På akuten var det väldigt lugnt så jag kom in med en gång vilket var skönt. Sjuksköterskan tillhör släkten så hon tejpade ihop mig och satte på ett plåster:P

Idag när jag skulle ta av plåstret så insåg jag att det nog tagit ganska djupt. Vågade inte ta av tejpbitarna så de har fått sitta kvar!:D

Jag var så grymt irriterad på mig själv för jag hade velat jobba. Det var så otroligt roligt. Men nu får jag vänta till imorgonkväll då jag ska få servera igen!:D YEAH!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0