Skolan drog igång igår!:D

I helgen var jag på ett mycket givande läger på Lingvallen! Väldigt roligt var det och grym träningsvärk fick jag!:D

Igår startade skolan halv tre på eftermiddagen och var slut en halvtimme senare, snacka om att det var en mjukstart!:D Vi har fått en ny mentor och lärare. Kommer att ha honom i biologi, mikrobiologi och bioteknik. Han har en gedigen bakgrund (om man nu kan säga så):P Han har jobbat som forskare på sockerbolaget, AstraZeneca och även jobbat med stora dataprogram på LTH.

Mitt schema är helt underbart. Eftersom att jag hade det relativt lugnt i tvåan så var jag beredd på ett ganska så tungt schema. MEN jag har sovmorgon, tisdagar, onsdagar och torsdagar. På tisdagar har jag en lektion mellan 10:00 och 11:20!:D Har även flera håltimmar de andra dagarana så att jag har möjlighet att plugga då!:D

Vårens schema kommer bli ännu lite bättre!:D Helt otroligt!:D

I och för sig tror jag att det kommer bli intensivt vissa perioder, men nedräkningen har ju startat nu!:D

Idag och imorgon skall vi jobba med vårt projektarbete!:D

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0