Snart har hela lovet gått och så sjukt mycket kvar att göra!

Planerade så mycket inför sommaren men väldigt mycket har ändå inte blivit gjort. Det blev mer jobb än vad jag trodde att det skulle bli vilket är superkul!:D Men sedan har vädret påverkat mig något enormt. Värme i all ära men när det är så varmt så att man inte pallar göra något så är det tråkigt. Jag är ingen strandmänniska och blir otroligt rastlös vid 35 graders värme när jag vet att det finns en hel del att bocka av på "att göra-listan". Det hade varit helt okej med någon vecka med sådan värme men inte i en och en halv månad!!!! Sommaren har ju bara sprungit iväg och hur kul är det?

Listan som jag har gjort ser ut så här och det som jag har fått gjort är markerat:

Jobba

Plugga
körkortsteori (litegrann har jag gjort vill säga)

Övningsköra mycket (övningskört litegrann)

Rensa bland skolgrejer, bl.a 30 kolleigeblock etc. (har för hela tvånan som ligger här)

Rensa garderoben

Få igång träningen rejält (har inte kunnat träna i 35 graders värme eftersom det inte är hälsosamt har jobbat när det varit svalt)

Hålla i pass (jobbat flera av dessa kvällar så har blivit tvungen att ställa in väldigt många)

Planera projektarbete med min grupp

Skriva klart en novellanalys i svenska och skicka in (ska läsa igenom den och skicka in)

Göra flera små utflykter (har varit på några men hade gärna varit på fler)

Köpa ny väska och kalender!


Som ni ser så stod mycket på schemat och jag har säkert missat en hel del!

Däremot har jag shoppat en hel del, mer än vad jag gjort under hela vintern och våren vilket faktiskt har varit mycket roligt!!:D:D:D:D



Igår var jag i Ystad med ett gäng vänner. Checkade butikerna och fikade på vårt favoritställe Snuggles.:D Köpte en tröja på Esprit här i Trelleborg som öppnade igår. Såg tröjan i Ystad men den kostade 249 kronor, så jag var inte så intresserad men i Trellebirg hade de just den tröjan på öppningserbjudande för 149 kronor, så den fick följa med hem trots allt!:D

På kvällen var jag och mamma i Smyge på en bilträff, några väninnor till henne var där så jag hängde med!:D

Ikväll blir det jobb och imorgon blir det jobb i ungeför 15 timmar skulle jag tro. Lär bli spännande och se när jag kommer hem inatt och antalet timmars sömn jag kommer få!:D



                            
På den här tiden fanns inga "MÅSTEN". Då var ens största uppgift att upptäcka detta vardagliga liv; äta, sova och bara VARA!!!!:D:D Den här bilden är tagen bara några dagar efter att jag föddes 1992!:D


Ni får ha en skön dag och jag lär väl få bocka av några fler punkter på min lista!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0