Den 13e december för 18 år sedan!

Dagen då jag döptes i St Nikolaii kyrka... vi har ett gäng på sju barn tror jag, varav en kom till att bli en av mina närmsta vänner då jag började på gymnasiet. Hanna och jag döptes på samma dag, samma plats, samma präst och samma tid! Ganska komiskt faktiskt:P Det var dagen då jag (ja, även Hanna) blev kristna och fick våra namn.
Min resa till denna världen är ganska så rolig faktiskt!:D Jag blev upptäckt på Alla hjärtans dag 1992, föddes på FN-dagen 1992 och döptes på Luciadagen 1992!:D:D haha:P Snacka om att pricka in minnesvärda dagar!:D


                           
                                                        Fyra dagar gammal är jag här!

                            
                                                Tre år är jag på denna bilden tror jag!:P

                             
                                      15 år, då jag konfirmerades (bild från konfirmationslägret)

                              
                           Här är jag 17 år fast jag ser likadan ut idag...hoppas jag... (ett år senare:P)


Här fick ni ta del av denna människans utveckling:P haha:P

Ikväll är det svenska hjältars galan tror jag den heter:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0