Det blev ingen kröning för min del!

På grund av vädret så vågade jag inte riskera att inte komma hem. Det har ju börjat snöa igen. Så därför körde jag inte in till stan. Tog istället bilen och körde till far medan det var något så när ljust. Kände i ratten att det både var halt, ojämnt och modd. Hjulen tappade liksom lite greppet med jämna mellanrum, men inte så farligt så att det inte gick att ha kontroll. Dock så finns det ju de som inte vill inse riskerna utan gör vansinnesomkörningar. Helt otroligt! Jag har helt enkelt blivit några erfarenheter rikare idag!:D

Hade egentligen tänkt sätta mig med kemin nu, men funderar på att vänta till imorgonbitti istället!:) Eller vad tycker ni?:P Känns inte så humant att börja med kemin en fredagskväll!:P

Skottade HELA uppfarten och även ute på gatan (den vall som plogbilen hade lämnat), dessutom skottade jag lite utanför grannen. Mamma skottade utanför våra brevlådor, där plogbilen inte kunnat komma till på grund av att någonparkerat sin bil ute på gatan. Så kan det bli!

Nu blir det att bara ta det lugnt!:) Middag och IDOL! Någon mer som kör på samma variant som mig?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0