Det blev ingen skola för mig....

Kunde inte ge mig iväg imorse... vågade inte. Det blåste, fykte och snöade. Vi har över EN METER höga drivor utanför huset!!!! Uppe vid stora vägen så fyker det som in i!!!!! Så det kändes inte så lockande att sätta sig på bussen... in till stan hade väl kanske varit okej, men nästa buss hade varit hemsk... redan igårkväll såg man hur det fykte vid Skegrie... Dessutom har de varnat på nyheter och radio att man skall hålla sig hemma.

Dock så hoppas jag att det blir bättre om sisådär tre timmar så att jag kan bege mig till skolan... Det finns ju risk för att jag inte kan ta mig in imorgonbitti heller! hmmm....

Får väl ta och äta lite frukost och göra mig i ordning. Därefter blir det PLUGG med kemi!!!!

Kommentarer
Postat av: t

God morgon :)

mysig blogg du har!

Fredag imorgon ju, vad händer för skoj då? :)

Kramar sötnos

2010-12-02 @ 08:57:29
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Lucke

Lucka 2 i min julkalender har öppnats på bloggen. Var med och tävla om en snygg tshirt från tshirtstore.se :P

2010-12-02 @ 08:58:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0