GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!!!:D

Idag är det året 2010s sista dag. Detta år avslutas med en hejdundrande förkylning och 2011 inleds med det samma. Denna natt var hemsk. Var klarvaken när klockan var tre (hade varit vaken en stund innan dess också), kunde inte ligga ner trots att jag bullat upp med en stor kudde under madrassen. Det kittlades och revs i halsen så jag visste inte vad jag skulle göra. Kom på att sängen bredvid mammas var ledig och på hennes rum är det svalt och skönt så jag hoppade ner i den sängen och mamma bullade upp med kuddar och filtar så att jag kunde komma högt upp! Då till slut fick jag lite sömn!:D Yeah!:D

Känns alltid lite bättre när man stigit upp och varit vaken en stund... men det gör grymt ont i halsen, kittlas och jag kan inte prata så mycket. Kanske tur det:P Det lär bli en lugn nyårsafton!:)

Ha en skön dag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0