IDOL FINAAAAAAAL!!!!:D:D:D

Var i skolan i två timmar därefter tog jag mig till stan. Det är ju dags att börja tänka på julklappar också!:D Precis när jag kom ner i stan så mötte jag far. Vi fixade present till Noy och sedan så begav jag mig på julklappsjakt:) Har fått fixat några men är långt ifrån klar!:D

Har nu slängt i mig en lunch och tittar på Extreme Home Makeover!:) Ska sätta igån med plugget om en stund!

IKVÄLL ÄR DET IDOL FINAL!!!!!:D:D:D:D:D Ska bli så kul!:) Ja, jag gillar Idol och har sett de flesta programmen... kanske ett eller två program som jag har missat:P Men då har jag ju kunnat se reprisen på söndagen vilket jag faktiskt har gjort:P haha:P Igår gick tidningarna ut emd att Jay och Minnah är ett par... får väl se ikväll om tidningarna har rätt för sig!:D

Ha en skön fredag!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0