Jag hade tur...

Vid tio-tiden började det snöa idag. Började först lite smått men blev sedan värre och värre. Funderade på att bege mig hemåt INNAN bussarna ställdes in. När jag då nämner det för min kompis vid halv tolv så hör min lärare det och säger....: det är skolledningen som avgör det! Jaha, men jag är inte hjälpt att de skickar hem oss EFTER att bussarna ställts in. Förra snöomgången stängdes de flesta skolor utom vår... hmmmm. Då ställdes bussarna in dessutom. KUL!!!! Har ju dessutom två bussar att ta så det hade ju inte varit så jättespännande att stå på övre och få reda på att buss nummer två inte skulle gå... Hade ju då varit tvungen att traska hemåt! Nej, det hade inte varit kul. Men dock så hade jag tur... känns som att vädret har blivit ännu sämre nu!:)

Nu så skall jag förstätta med pluggandet. Skall plugga lite bioteknik inför provet på tisdag tänkte jag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0