Jag lyckades ta mig hem...

Resan hem gick bra... var dock ganska så nervös i eftermiddags då jag satt och väntade på min projektarbetsgrupp. Det snöade rejält och blåste som bara den. Nu går de ut med varningar på radion att man ska ta sig hem så fort som möjligt. Det skall tydligen bli betydligt värre ikväll, inatt och imorgon. Får hoppas på att jag kan ta mig till skolan imorgon. Det är nämligen så att vi skall labba imorgon och på fredag i bioteknik och vi är då indelade i två grupper, en grupp ska labba imorgon och den andra på fredag. Jag har bytat med en annan tjej så att jag ska labba imorgon istället för på fredag vilket gör att jag är ledig HELA fredagen. DÄRFÖR vill jag superdupergärna komma till skolan imorgon så att jag kan få gjort labben!:D:D:D:D

För övrigt blir det mycket plugg med kemi bland annat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0