Kemiprov check!

NU är kemiprovet över. Det gick som det gick och that's it:P Får väl se hur långt det räcker:P

Lyssnade på en föreläsning med Jonas Hassen Khemiri också idag, mycket roligt och intressant måste jag säga!:D
(författaren som bland annat skrivit Ett öga rött!)

Stannade kvar på skolan för att vänta på mina gruppmedlemmar till studiebesöket i religion. Medan de hade fysik så skrev jag på mitt fördjupningsarbete i religion. Satt kvar på skolan till halv 6, nästan klara med all fakta till redovisningen av vårt studiebesök, bara en power point kvar att göra!:)

Kom nyss hem! Är trött på Skånetrafikens sena bussar och nya tider. Om de nu ändrar tiderna får de faktiskt följa dem också!!!!! Sjukt irriterande!!!! Framförallt när man har anslutningsbuss också!!!!! HMMMMM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0