Min framtid... med en hjärna som går på högvarv!

Det är ett helt företag att hitta rätt utbildning. Jag har starka idéer och tankar om vad jag vill göra efter högskolan/universitetet. Det är inget yrke utan projekt och teorier som jag tror stenhårt på!:) Hälsa, idrott och studier... resten av mina idéer håller jag ganska så hemligt!:) Nu behöver jag en utbildning som jag kan använda mig av för genomförandet.

Jag lyckas alltid hitta på så invecklade saker, vet precis hur jag vill att det skall bli i slutänden. Det gäller bara till att hitta någon verklighet som matchar med min tankefyllda hjärna. Ovanpå allt detta så har jag ju GANSKA så högt uppsatta mål! Varför gå den enkla vägen liksom...?:P Har jag inte gjort det hittills så lär jag nog inte göra det under resten av mitt liv heller!:D Ibland stöter man på motgångar men det är en sådan lättnad och fröjd när man väl når framgång. Det är en känsla som är så obeskrivlig och det är verkligen den känslan som "pushar" mig igenom de tunga perioderna..."efter regn kommer sol"... så är det!:D 

Just nu tycker jag allt rullar på som det ska! Har fått sådana bevis på att allt slit har gett resultat vilket gör mig så glad, det är lättnad och framgång för mig!:)

Ha en mysig lördagskväll.

Imorgon blir det att stiga upp tidigt för att gå på gudstjänst i pingstkyrkan!:D haha:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0