Min hjärna har gått på loooov!

Dock så behöver den användas imorgon på provet...! Men orkar verkligen inte plugga mer. Har gått igenom allt en gång idag och kände redan i fredags att jag kunde det så detta får vara bra! Känns som att jag trasslar in mig i alla ord, begrepp och allt annat som skall kunnas! Så nu får det vara nog!

Fick även veta idag att vi ska till Vallåsen den 24e januari och åka skidor med skolan. Alla treor får göra det varje år så nu är det vår tur!:D Ska bli sjukt kul! Det kostar knappt någonting för oss heller!:D Men det största beslut av de alla var att använda hjälm eller inte... hmmm... mitt beslut blev utan hjälm, kan ju faktiskt stå på ett par skidor även om det var ett bra tag sen men det sitter i ryggmärgen. Dessutom är inte backarna särskilt branta på Vallåsen så jag klarar mig nog!:D haha:P Eller vad tycker ni?:P haaha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0