Yeah yeah:P

Plugg plugg och plugg. Näst sista helgen med plugg innan looooov!:P haha:P Har kommit en bra bit på väg med mitt religionsarbete tror jag:P Fortsätter imorgon så det blir att gå och lägga sig nu!:D

Har tittat på en ganska så märklig film... den var fransk... Svart fjäril tror jag den hette. Det var en sådan film som var ganska så dryg men ändå spännande så jag var tvungen att se klart den:P haha:P Dock så var den ändå ganska så bra tack vare att man fick ett klart slut. Avskyr filmer där det inte blir ett ordentligt slut, då retar jag mig bara och blir så grymt irriterad. Framförallt om filmen har varit riktigt riktigt bra under tidens gång!:D haha:P

Nä, nu får jag soooova!:D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0