Delicatochokladbollar är min räddning:D

Matteprovet tror jag gick bättre än förväntat!:D Kändes så ivarjefall:P Kan bero på att jag nog klarade minst en MVG-uppgift och det stärker mig:D Det var nog tack vare chokladbollen som jag köpte innan provet för att friska upp hjärnan!:P När jag väntade på bussen som skulle ta mig hem, köpte jag en chokladboll till:D Jag har faktiskt "ursäkter" till detta:P Eftersom att jag har ett fysikprov imorgon och en engelskredovisning så krävdes det att min hjärna skulle hålla fokus ett par timmar till!:D "Delicato" chokladbollar kan jag verkligen rekommendera när man vill få igång hjärnan inför prov eller liknande!:D Man får en REJÄL kick av dem!:D (och jag lovar, det är inte bättre med frukt eller annat nyttigt, inte till detta ändamålet, det fungerar inte på mig ivarjefall!:D):P

Nu är det kväll, snart dags för middag och jag har läst igenom hela kapitlet i fysiken och även gått igenom engelskan:) Vi ska redovisa vårt arbete i form av en debatt och de killar som jag arbetar med föredrar att ta det lite som det kommer eftersom att debatten blir mer levande då. Det håller jag med om men det blir därmed extra svårt för en person med extremt kontrollbehov att "rätta in sig i ledet":P Så jag sa att jag ivarjefall vill ha inledningen (eftersom att den är kontrollerad:P) och sedan så försöker jag också flika in med några bra argument i debatten lite då och då:P

Imorgon när klockan är 11:00 är jag överlycklig!:D Då är ALLT över för den här veckan!:) I helgen väntar lite franskstudier inför alla nationella nästa vecka (tre stycken), men vilket som är bra är att det är samma grejer som jag behöver plugga på till alla prov!:D Efter det väntar endast tenta i Svenska A efter lovet och även idrottspsykologiboken ska läsas klart. Annars vet jag inget mer!:D Ganska härligt faktiskt!:D

Nu blir det en sista check i fysiken och därefter mat!!!:D

Ha en skön kväll allihopa!:D

Kommentarer
Postat av: mimmi

Förlåt, har inte kunnat svara på några sms igår. Mina pengar har tagit slut. Jag ska fylla på det senare idag! Jätte kul att du kommer till träningen igen på måndag, har saknat dig där ;)



Uch, då har du mycket att förbereda inför nationella. Jag längtar inte till våra nationella prov!! fasa!

2010-02-13 @ 13:30:11
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0