En lugn vecka har det varit!

I torsdags fick jag tagit proverna och det gick hyfsat bra:) Igår blev det fredagsfika. Jag var inte med på idrotten så jag väntade med Hanna och Eléna tills deras lektion slutade!:)

Är ute hos min pappa den här helgen. En hel del pluggande blir det idag! Hundratals matteuppgifter känns det som, ivarjefall en 30-40 stycken bör jag göra idag. Har gjort ett 20-tal tror jag:) Även Historia skall jag läsa igenom och gärna förebereda mig inför engelskredovisningen som ska hållas på fredag:)

Imorgon ska vi till Hörby och fira min farfar. Vi är bjudna på Kinarestaurang och förmodligen åker vi hem till farfar efter restaurangbesöket:) Får stiga upp tidigt imorgon så att jag hinner plugga lite då också!:) Kan kanske även hoppas på lite övningskörning till Hörby... hoppas att vägarna är okej...!:)

I veckan som kommer blir det både matteprov och fysikprov som jag missade i onsdags. Veckan därpå har jag tre nationella prov i franska. Ska bli så skönt att få avsluta en kurs till!:D

Nu får jag återgå till mina studier.

Ha en skön lördag:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

plugga plugga plugga .. blää! Men rätt skönt att du får tid till det hemma hos pappa, så blir det gjort liksom ;) Förlåt för fredagsfikan !



2010-02-07 @ 22:14:28
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0