Hemma från stan och vilket oväder!

Allt gick bra hos läkaren idag. Ska dit igen för att ta prover på grund av tröttheten, men stelheten i nacken och huvudvärken är spänningar. Jag hatar att ta prover, har väldigt lätt för att svimma vid sådana tillfällen, inte av själva provtagningen utan en kvart efter att allt är klart. Därför är jag ganska emot sånt, men vad ska man göra? Bara att bita i det sura äpplet och se glad ut!:)

Det tog i att blåsa medan vi var i stan och nu är det ju ännu värre. Hoppas att detta blir sista snöstormen...!!
Blir att bläddra igenom sidorna i fysikboken inför provet imorgon. Är ovanligt lugn för att vara dagen innan, kan också vara för att jag är så fruktansvärt trött och har huvudvärk. Men men, bara att bita ihop (för en stund i varje fall):P. Ikväll blir det att se en fransk film som jag ska skriva en resumé av till på torsdag i franska!:) Snart är den kursen avklarad! Ska bli väldigt skönt faktiskt:)

Håller snart på att somna så får väl snabba mig och läsa igenom fysiken. Det blir inte till att göra en massa uppgifter idag som repetition för tänk om jag fastnar och inte kan "komma loss".....!

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag tycker du ska gå till en massör då :) jag vet en jätte bra som hela familjen Mattsson också rekommenderar :) hon heter Christina och här är hennes nummer: 0708974723



<3

2010-02-03 @ 12:45:07
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0