Höga mål och förresten...GULD till Sverige!:D

HÄRLIGT!:D Hoppas att detta guld kan bidra till många fler. Kanske blir det en "morot" för de kommande idrottarna... Det är så underbart att se när de lyckas. Försöker sätta mig in i en sådan känsla och fantisera om att jag kanske kommer att stå högst upp på prispallen någon gång på ett SM eller något... Herregud vad underbart det hade varit!!!!:D Det är en dröm, eller rättare sagt, i mitt huvud är det ett mål, eftersom att mitt huvud endast kan sätta upp höga mål. MEN, det är ju faktiskt som så, att har man som mål att vinna SM så kommer man kanske ivarjefall på pallen eller bland den första halvan av startfältet men har man endast som mål att göra så bra som möjligt ifrån sig och är glad övar att hamna någonstans i mitten, JA, då kommer man bland de sista!:D Alltså, kontentan blir att HÖGA mål ger resultat!:D

Mimmi kallade mig tidigare idag "störd" och "NV-freak" och jag håller verkligen med!:P Just för att mitt huvud fungerar som det gör!:D MVG i alla ämnen var mitt mål, nu har jag dock inte uppfyllt det, men mina betyg är faktiskt inte så dåliga.:) Hade jag endast haft som mål att få ett MVG och resten VG så hade jag förmodligen inte fått något MVG alls för då har hjärnan lagt sig på en för låg nivå. Hjärnan behöver känna press för att prestera!!!:D

Det enda jag har sagt det är att jag kan vara nöjd om jag får ett snitt på 15 (eftersom att det då är ett snitt på VG i alla ämnen), men som sagt, när jag väl får mitt slutbetyg i handen så är jag ju endast nöjd om jag har ÖVER 15, så är det!:D Det är tur att det endast är JAG SJÄLV som sätter upp dessa mål. Ingen annan kommer med några krav och det är skönt!:D



Kommentarer
Postat av: mimmi

vist krävs det lite press och stress för en maximal prestation. Men då snackar vi om en stress på en BRA nivå hehe ;)



Har du köpt tävlingsskor!!! Weeii :) Påminner mig om att jag måste putsa mina, de har blivit lite gula ..



NEJ DU SKA INTE TROTSA DIN FÖRKYLNING! Det kommer ta så himla mycket längre tid då innan du kan sätta igång med träningen som vanligt då .. :(

2010-02-16 @ 21:49:54
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0