Imorgon blir det förmodligen provtagning!!!!!

Jag kommer svimma som alla andra gånger. Ska försöka få far till att följa med mig, och sedan får han skjutsa mig till skolan (mamma vågar inte åka dit med mig själv i och med att jag tuppar av):P Fyra prover ska jag lämna, känns som att de kommer tömma mig helt på blod. Men men, inget kan bli värre än den gången när sjukhuset höll på att bygga om och de därmed inte hade den rätta utrustningen, så de satt och kramade mitt finger tills att de fyllt FEM rör!!!!! Då hör det till saken att jag först varit på vårdcentralen men de hade inte utrustningen där för att ta ett vanlig stick-i-fingret så vi skulle åka upp på labbet på sjukhuset istället!!!! KUL!!!! Jag var inte kontaktbar under de plågsamma 20 minuterna!!!!! Det är det värsta som jag någonsin har varit med om!! Så imorgon hoppas jag att de tar i armen, har verkligen fobi för att ta på mina fingertoppar för det relateras automatiskt till den hemska händelsen!!!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

pumpade de ut fem rör blog från FINGERTOPPEN!? Psykat!!!!!

2010-02-04 @ 11:09:32
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0