Ingen träning idag heller...

Väntar på de prover som jag fick lämna i torsdags och har även fortfarande ont i min nacke. Alltså blir träningen inställd för min del ikväll. Istället blir det att plugga inför matteprovet och även så ska jag och mamma få träffa vår nya lilla granne William, en vecka fyller han idag!:)

Dagen i skolan har varit lugn, vi skulle göra våra individuella val på mentorstiden, men det var så mycket som inte flöt på som det skulle så jag bestämde mig för att gå till SYV i veckan och göra det. Ska jag vara helt ärlig så glömde jag mina inloggningsuppgifter till den hemsida där vi ska göra våra val:P Men det var mycket annat som inte fungerade och de som hade svaren på alla frågor var antingen sjuka eller lediga!:D Som I-val har jag specialidrott men eftersom att det är en 200 poängs-kurs (och vi bara har möjlighet att välja 150 tror jag) så lär jag nog behöva lite hjälp med det:P

Fysikprovet som jag missade förra veckan ska jag göra på onsdag med en annan fysikgrupp. Skönt att få det överstökat:) Två lite roligare kapitel väntar nu i fysiken och det är elektricitet och optik. Betydligt mer intressant än mekanik och energi (energi är det som kommer på provet på onsdag):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0