Lovet har fått ett bra och roligt avslut!

I fredags kom sex underbara vänner. Jätteroligt hade jag och tack så mycket än en gång för de fina presenterna!:D Jättefina!:D Efter att de hade gett sig hemåt så tittade jag på Curlingmatchen, lyckades jag inte missa de sista omgångarna? Jo, det var precis det jag gjorde. Vakande på soffan kvart över fyra!:D Igår skulle jag vara duktig och plugga lite, men jag orkade inte, så vi gick runda med sessan och sedan blev det TV för hela slanten!:D Det är så skönt att ta sådana dagar - att göra absolut ingenting!:D

Har fått sett uppvisningen i Konståkningen idag!:D Klockan 13 blir det rutinträning och jag bör även plugga! Men men, får se vad jag hinner (orkar) med!:D

Detta var mitt avslut på mitt näst sista sportlov!:D Lite sorgligt men ändå skönt, en helt ny värld är på väg att öppna sig!:D
Hela lovet har varit underbart. Jag har verkligen utnyttjat det till det maximala!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

tänk på mig då, det var mitt allra sista sportlov :(! Det är bara loven man kommer sakna haha :P



Vad kul att du gillade din presenter :)Man SKA utnyttja loven!!

2010-03-01 @ 11:32:03
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0