Ni kommer inte vilja tro mig....:P

Igår var det onsdag (vilket jag förmodar att alla redan vet), det var även dagen innan mitt matteprov. Detta ledde till att trots att vi slutade halv 2-2 och hade haft matte i två timmar så stannade nästan hela klassen kvar på skolan efteråt. När klockan var 19:00 så blev jag hämtad för mitt huvud var helt slut, men sju personer stannade kvar. de till och med beställde pizza!!!:D vad gör man inte för denna trevliga gymnasietid:P Städerskorna satte fram sopsäck till oss som vi kunde slänga pizzakartongen i:P Trots att det är ganska tragiskt att behöva sitta så länge och plugga så var det faktiskt ganska roligt:P HAHA:P

Imorgon är det fysikprov och engelskredovisning. Har även idrott och hoppas verkligen att jag kan vara med trots min nacke (den är fortfarande stel med mera) och har inte heller fått provsvaren...

Som vanligt blir det fika på Systrar och Bönor för att fira att det är helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0