Nu väntar en intensiv träningsvecka!!!! OCH jag är glad!:D

Ska göra min rutin klar!!!! Dags för tävling väldigt snart, även om jag har haft hinder på vägen och därmed inte riktigt är i toppform så kommer jag jobba en hel del med mitt mentala!:D Det kommer gå bra helt enkelt. Jag är väldigt positiv inställd till tävlingen!!:) Det blir ju än bättre nu när OS går. Jag blir så otroligt taggad, sitter klistrad framför tvn oavsett vad det är för idrott och oavsett om det är någon svensk med eller inte. Ser hur otroligt härligt det är när de lyckas. Som jag sagt tidigare så fantiserar jag lite och försöker byta plats med vinnarna, försöker känna en vinnarkänsla!:D

Helt plötsligt nu så är jag så taggad. Kommer fundera lite på rutinen redan ikväll, annars hade jag tänkt att det skulle vänta till imorgon, men det går inte!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0