Ny dag med ett fullproppat schema!!!:)

En helt vanlig skoldag blir det idag. Lär nog stanna kvar på skolan i eftermiddag för att plugga matte. Kommer verkligen behövas.

Förstår inte riktigt hur man kan vara så trött som jag är idag när jag precis har sovit!!!??? det värsta är att tröttheten inte kommer att gå över under dagen, snarare bli värre! Men men, sånt är livet!:)

Träffade lilla Martina på bussen idag och nu har vi planerat helgen!:D Kul kommer det att bli!:) 


                             

Här har ni mig och Lisa, även hon är inplanerad i helgen, försöker bara få tag på henne också!:P Bilden är sen i somras, en mysig promenad längs stranden!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

Tack! :D Nej det där är en "hålla-på-att-ramla-ur-en-struddelpress-press" hahahaha :P



Förlåt för förra fredagen! Klart jag kommer på fredag, då ska vi planera din fest, och vi ska planer när vi ska ut och dansa! ;)



Hur är det med ryggen lilla du? :)

2010-02-09 @ 11:56:50
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: mimmi

hahahahahah! och Jag klagar för att jag satt EN HEL TIMME! hahahaha, fan vad löjligt av mig :P Du är en riktig kämpar du :)



Jaså ska hon det. Vad roligt, hoppas jag ser henne där :)



Ses på fredag ;)

2010-02-10 @ 21:37:47
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0