SPORTLOVSKUL för dig!:D


                               
                                                                          Mimmi



Imorgon (tisdag) får de som vill komma och pröva på Aerobic Gymnastics i Pelarsalen på Söderslättshallen klockan 10:00. Aerobic Gymnastics är en tävlingssport och är en av diciplinerna inom gymnastikförbundet. Sporten är inte så stor här i Sverige men utomlands så är den desto större!:D

Det är en mycket rolig och allsidig sport där du får tränat hela kroppen, styrka, smidighet, kondition och koordination. Tävlingen genomförs genom att du har en rutin (program) som du tävlar med. Roliga steg blandat med häftiga svårigheter utfört till en musik du tycker om pch passar dig!:D

Mimmi homuth, en väldigt duktig gymnast (bilden) kommer att hålla i passet och jag är också med som en liten hjälpledare!:D

Detta var lite kort information om sporten, vill du veta mer kan du gå in under gymnastikförbundets  hemsida, www.gymnastik.se och även träningshusets hemsida www.traningshuset.nu. MEN vill du även testa och utföra lite roliga svårigheter och dans så är det bara att vara på plats i PELARSALEN på Söderslättshallen klockan 10:00 IMORGON (TISDAG)!:D








Träningshuset har även Streetdance som du gärna får testa på klockan 11:00 även det i Pelarsalen!:D
Du kanske rent av vill testa på båda!:D

VÄLKOMMEN!:D


Kommentarer
Postat av: mimmi

ooo där är en bild på mig ju hihi! :D missade jag innan ! Det blev rätt lyckat igår, synd att där inte kom lite fler bara. Men men, om jag inte skämde ut mig alldeles för mycket på badhuset så kommer de väl tillbaka haha :)

2010-02-24 @ 19:25:41
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0