Tre nätter utan sömn!

Igår skrev jag nationella i franska, skrivuppgift. Det gick nog ganska så bra trots allt. Utan sömn i tre nätter, då fungerar huvudet inte så jättebra. Var därmed inte i skolan igår på förmiddagen bara för att jag skulle vara hyfsat pigg till provet. Anledningen att jag inte sover, det är förkylningen!!!!!

Har även fått nya tävlingsskor! HIHI:D

Ikväll ska jag åka till träningen en liten stund för att höra så att skorna är godkända och behöver även fixa lite med min musik! Ingen träning för min del ikväll heller!!!!!

Nu väntar en dag med fysik och matte!:D Yippi!:D

ha en skön dag!

OBS!!! Vad jag hörde igår så ska det bli snöstorm torsdag, fredag, lördag OCH söndag!!!!! Hoppas verkligen inte att det blir så....


Kommentarer
Postat av: mimmi

Skönt att du kommer ikväll, och bra beslut att inte träna :) Hoppas nationella gick bra för dig!

2010-02-17 @ 09:06:39
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS! Ännu en kurs avslutad och ett steg närmre målet ...

2010-02-19 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0