ÄR INSNÖAD!!!!

Som sagt, jag är insnöad. En meter snö längs hela vägen. Soptunnan sysn inte längre, den är helt täckt av snö. Detta vädret går mig på nerverna!!!!!! Kommer tyvärr inte kunna ta mig till Martina ikväll på grund av detta vädret som det ser ut nu. Riktigt irriterad är jag!!!!!!

Så här ser det ut just nu:

                          

                        Detta är utanför vår Carport. Soptunnan står till höger under snömassorna!!

                        
                          
                          
                                                            Detta är på vår gata!!!!!!


                           

                                                          Detta är i trädgården!!!!!!!

Jag HATAR snö för tillfället!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

hahahaha ja oj ha jävlar! :D du får helt enkelt GÅ till Martina ikväll ;) för du måste ju komma! Jag vet inte hur många gånger jag körde fast med bilen i morse, inte smart att använda den, nej jag vet ..

2010-01-30 @ 14:33:16
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0