Träning och mera träning!:D

Som jag tidigare sagt blev det träning igår. Två timmar och helt slut:P Benen kändes som spaghetti redan efter en timme och det håller i sig fortfarande. Varje liten muskel spänner sig så fort jag flyttar fötterna:) Men härligt är det! Väldigt härligt!:P Fast jag vet inte riktigt hur jag ska kunna röra mig ikväll...det är nämligen rutinträning idag och imorgon blir det träning igen!:D YEEY!:D Träningen gick faktiskt bättre än förväntat, hoppen klarade jag betydligt bättre än vad jag trodde, exempelvis Straddlejump och kosack!:D Det kändes väldigt bra!:D

Hoppas att jag kommer en bit med rutinen idag!:D Tävling blir det den 20e mars i Göteborg!:)

Nu blir det lite plugg och om två timmar går jag till bussen!:) Träning 20.00-21.00!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0